djup tragedi....

min mobil har gett upp....

knapplåset går ej att få upp.....

jag ser att det finns meddelanden att läsa....

jag skulle vilja ringa till "dig".......

jag skulle vilja skicka ett fint sms......

kan bara ta emot samtal...

men eftersom att jag har jobbat så har jag inget ljud på så jag kanske inte märker att du ringer....

min pålitliga väckning.......

hur ska jag göra  nu?????


jobbar tills på tisdag så jag har ingen möjlighet att skaffa en ny under helgen....


finns bara en sak att säga.

det ÄR en djup tragedi.....


Kommentarer
Postat av: madde

Har mobben gett upp alltså ?=) den ville till himlen nu kanske.. hahah, den ville aldrig mer höra mana mana du du du ru ru nå mer... (ett försök att härma din ringsingnal) Kram

2011-09-10 @ 09:12:18
Postat av: janet

snyft....nu är det över......

2011-09-10 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0