sanningar

Hemmavid har vi börjat med en sak som jag rekomenderar andra par,sambor,gifta,nyförlovade,nyinflyttade osv
en sak som får en fundera...att anstränga sig lite.
en sak som gör en glad, varm i hjärtat...

vi säger en sak som man tycker är mindre smickrande med sin partner...
o en sak som man tycker är bra,som man inte kan leva utan,  som får ens hjärta att slå lite snabbare, som får en att le helt enkelt...

jag har hittills fått till mig följande..

* jag tycker inte om alla dina skor du sprider runt dig...(ja men det är ju lätt fixat...jag har det med mig o försöker plocka undan skorna...ställa dem på sin plats, så svårt är det inte..o jag vet ju att min man blir lite gladare om jag gör det...o det är det ju definitivt värt.)

* mina fimpar....(hahahaha jag har en ful ovana att klämma fast dem i skostället...urk!! ja jag vet...men de blir så fuktiga o äckliga när de ligger ute...man kanske ska ta o sluta föresten..  ;)  )

* att du är så omtänksam (hans ord när han sa det gick rätt in i hjärtat...min man är fåordig det skall gudarna veta...)

*att du är så glad.  ( han blir glad när jag är glad..jag smittar av mig!! :)  vilken härlig egenskap jag besitter!!)


så alla därute vi har alla fel o brister....men tänk vad mycket härliga saker vi bär innom oss!!
sanningarna blir mer sann om man får höra dem!!!





lots of love!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0