tjurridning o amerikansk buffe..

Årets kickoff var en succe för vissa...

o med vissa menar jag alla utom jag..

jag har ingen vinnarskalle,
jag är sämst på allt vad gäller tävlingar...

sätt en boll i min hand o jag gråter som ett barn...(bollfobi)

hahahahha

jag tror aldrig jag har vunnit nåt när man ska prestrera innom sport.. vad det än är...

kvällens aktiviteter var följande...

sportsimulator...
vi skulle sparka en boll mot en vägg...
hmmmm jag fick sparka bolljäveln 3 grr innan jag kom fram till rätt vägg...ja för den for åt alla andra håll...

tjurridning....
hmmmm...
känns skönt att jag fick testa detta o jobbet bjöd... då det kostar 180 kr för 5 åk..
jag kan erkänna här att jag efter 3 vändor lyckats skrapa ihop 10 sekunder!!! hahahahaha
första o sista gången åkte jag av efter bara 1 sekund...
o det efter att det tagit nästan 5 minuter för att ta sig upp... ja, ja de andra fick ju sig ett gott skratt...
och jag blev sjöblöt i svett.... tyngd hade ingen som helst fördel i denna övning...

o sist men inte minst så var det dax för....

minigolf...
men jag måste säga att detta var nog min bästa runda golf på....ja hela mitt liv... ändå lyckades jag att komma sist...

så jag tror jag fortsätter med att INTE sporta...


jag överlåter det till alla er andra...

puss på er



Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, erkänn att det är lite kul att göra konstiga grejor :)

2011-11-29 @ 23:05:44
Postat av: janet

ja det är det!! härligt!! :)

2011-11-30 @ 09:45:44
URL: http://fabulousjanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0