spänning

ibland får jag storpaniken att livet springer ifrån mig med stormsteg.....

det gäller som sagt var att ta vara på varje dag, timme,minut,sekund,andetag...

så med stor spänning o inlevelse berättar jag nu fö er kära vänner att jag har blivit förföljd...
detta är sant...
på ica...

står o småler för mig själv vid fruktståndet o klämmer på päronen.... när jag känner mig iaktagen
där står en man...
med alldeles för korta byxor o spetsiga skor o stirrar på mig..

jag ler o säger hej...

går vidare

plockar bland mjölken o där är han igen...

stirrandes..

smyger mellan hyllorna o drar med mig en loka päron/krusbär i farten..

erbjuder en gammal dam min plats i kön då hon skall hinna med bussen...

packar min kasse o vips...... där står han nu igen o stirrar...

det såg nästan ut som han ville säga nåt....

jag gick vidare...

ingen följde efter mig....puh...

hahahahaha

man skall skaffa sig lite spänning i livet...


hann in en snabbis på bolla o två flaskor vin fick följa med hem..
och expediten frågade mig om leg.... lyckan är fullkomlig!!!  ;)

en flaska är nu tömd o här lyssnas det på musik så att öronen blöder!!  underbart!!


känner att kärleken hänger i luften...

jag sprider kärleksstoft över världen o önskar er alla en trevlig kväll!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0