mardrömmar

Att alltid ta tillbaks
eller att vara utan känslor är väl ändå samma sak?
Du lyder det du hör
du slukar mina dagar och plockar upp det jag förstör

Jag ljuger om allt
jag kastar mina tankar ingenstans och överallt
Vi var aldrig överens
du vill veta vad jag känner, men ingenting känns

Och jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en
Min äldsta bror och min bästa vän
och alla de som jag inte har än

En hand över min
En obehaglig väntan i vägen för din
Men jag har mina skäl
Jag låter saker rinna ut så jag slipper ta farväl

Och nu ringer det igen
jag lever med en sanning och du kan inte tävla med den
Jag vet inte vem hon är
Men det måste finnas nån där ute som du kan vara med

Och jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en
Min äldsta bror och min bästa vän
och alla de som jag inte har än




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0