el mexico!!

Det blev en tidig kväll från mexicofesten...
anledningen till detta är en mycket trött dotter som knoppar in just as we speak!! ;)

jag ska ju upp o jobba imorrn, så jens var väl inte supersugen på att go all in heller...(undra om han tycker att  det är liiite jobbigt att vara bästaste pappan bakis..  ;)  )


idag har det varit fullt ös o en jävla massa kaffe!!

morgonen bjöd på kaffe på lottas med mina snyggon Anna.Mia o Theres...  :)

sen mötte jag upp Cissi o köpte lite gott fika o for o våldsgästade vår hög gravida kollega pernilla... :) (mer kaffe!)

hämtade Alicia o sen hem..o på bron stod Anki o väntade...lite fika igen  ;)

hon for o jens o Anna.Mia kom hem...

iväg till Bosse på partaj o nu är vi hemma igen...
hinner nog inte med så många fler just idag....  men är det nån som inte har sängplats för natten så vet ni vart det finns rum ;)

bjuder på några bilder från kvällen!!


 Tre gringos!

 piniata!!

 WANTED!


 YOOO!!


vi ses gott folk!  /J


Kommentarer
Postat av: piu

Hej hej i paprika skogen ! Vad fina ni var varför ingen bild på sessan ? Kram MOR

2011-05-07 @ 08:22:38
Postat av: jenny

Du är en underbar människa du! Jag blir glad av dig, sluta aldrig vara du! Kram på dig

2011-05-09 @ 10:18:16
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: janet

nemen... tack så mycket..vad glad jag blir!! :)

jag gör dig glad o du gör mig glad vilken jävla vinnargrej :) kram

2011-05-09 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0