inspiration

människor som inspirerar

Betty: hon inspirerar mig till at bli en bättre människa, hon helar min själ!
mamma: som lyckats sluta röka...sjukt imponerande
jenny L : har alltid tyckt att hon har så schysst klädstil.
jenny A: en människa som gått igenom så mycket tunga grejer men ändå håller huvudet ovanför vattenytan...
Theres: härlig kvinna som jag kan dela mina tankar med
Jens: min man som jag har hittat meningen med livet med
Anna-mia: min syster.....
Benny: min bror. våra minnen är oslagbara!!
Cissi: denna coola brutta som får mig att skratta så att tårarna rinner!!

alla människor inspirerar nog en..
träffar man någon som man inte gillar så blir man ju inspirerad att verkligen inte vara som den personen..
o så finns de.....guldkornen som gror. som bara blänker mer ju längre tiden går... som hjälper en att forma sitt liv..

det är underbart att få vara en del av denna värld...

härliga, fantastiska liv!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men vad kul att höra Kalaspinglan! =D



Tänk om alla vore som dig som berättar allt positivt, vad kul det skulle vara =)

2011-03-17 @ 21:58:14
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: Betty

Och du inspirerar mig!!<3

2011-03-17 @ 22:15:29
Postat av: janet

ja tänk vad härlig planeten skulle bli då!! om alla gick omkring o va som mig....hahahahaha



betty lööööv

2011-03-18 @ 21:45:26
Postat av: piu

Tjau

O du har lärt mig att säga IFRÅN lite O INTE bry mig om FOLK som jag inte gillar. Tack

2011-03-19 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0