ratt o muff

pust o stön......

tänk att man skall lyckas med det mest absurda...
ja jag lever i ett absurdum!! 
skulle hämta A på skolan o har betty spaggety i luren...kliver ur o smäller igen dörrn.. då har bältet kommit emellan, så jag ska öppna dörrn o ta bort bältet...det går inte.....men va faaan....
sliter o drar. o betty funderar på vad jag håller på med...
jag smyger runt bilen o får klättra in via passagerar sidan...tacklar!! ja om nån tjusig sportfanatisk skulle gått förbi skulla han bli riktigt impad över mina moves...ta in mig som mördarmaskin i NHL eller nåt annat smaskigt...men hur jag än försöker så går det inte...det kommer några grodor ur min mun... o detta tycker min så kallade vän elisabeth är mycket roligt o gapskrattar i luren... o medans hon skrattar så kommer även en viss anna-maria på besök till henne... o självklart så berättar betty för henne vad som händer på andra sidan luren...just schysst!!! skrattar åt en vän som har problem!!  ;)

gav upp!!

detta är något min käre make får ta tag i när han kommer hem från jobbet..
o det skulle inte förvåna mig ens liiiite om han bara öppnar dörren som om inget hade hänt!!

så för att trösta mig själv lite slår jag till med en brakmiddag..

oxfilé
stekt halomi med tomater
ugnstekt potatis o morötter
grillade champinoner med klet i!!

mumma!!!

ratt o muff //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0