inget att göra

första inlägget detta år...


sitter här o stirrar på mina fingrar  men det händer inte så mycket...
har inget intressant att berätta....fast det har jag väl inte annars heller..

har precis kommit hem från frida...har lånat en hel kasse böcker utav henne..  :)  så jag lägtar tills jag ska krypa ner i sängen nu...måste bara diska undan lite först...o kanske slå på en maskin med tvätt...


på fredag skall jag ut med brudarna...rexan är hemma från sthlm :)  så vi ska fira anna-maria såhär i efterskott..
vi har en liten grej för oss.  när någon av oss fyller år får den bestämma resturang o sen bjuder vi andra henne... :) jätte mysigt o vi får ytterligare en anledning att träffas  ;)

o på lördag skall vi hem till theres o henke o äta...jag skall göra enchiladas...mums...

söndag lär man väl ligga som en dö sill hela dagen..  ;) 
pratade med frida om att vi skulle titta på en helg då vi kunde äta middag o dricka vin o sova över..som back in the days...
o jag började fundera...
hmmm.. till helgen går det inte för då är jag upptagen fredag o lördag..
helgen efter det jobabr jag...
helgen efetr det så är det fest med jobbet både fredag o lördag...
helgen efter det jobb igen.. + fest hos bror o fru
helgen efter det..upptagen.....
helgen efter det jobb

sjukt! man tycker inte att man har så mycket att göra...men tydligen så är inte fallet så.. bara att konstatera..


nej tiden rinner iväg...måste hinna........  ;)


kramisar vackra underbara!!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0