en banan i min micro

ja....jag funderade ett bra tag innan jag ens förstod va faan det var för något..
hmmmm....det ser ut som ett hundben......neeee det kan det för i helvete inte vara....
ALICIA!!! vad är det som ligger på bänken??
jag vet inte mamma, jag hittade den i micron...
eh?? va??

men va är det för något...??

så plötsligt händer det..poletten trillade ner..det var en halväten banan!!
hmmm....vem kan ha lagt den i micron??
jo Ronja såklart...
den lilla sadisten!! ;)  bajsar på min vägg...stoppar bananer i min micro.....undra vad som kommer härnäst..jag väntar med spänning...hehe

idag har min "kära" mor varit på besök...o den kvinnan kan surra hon, det skall gudarna veta!!
o eftersom hon inte är så mild i sina uttalanden så fick man såklart sig en känga att man köpt ett fult pussel...!
men va faaan bygg inte på det då...
tror ni hon kunde låta bli...nej!
ja ja, jag uppskattar ju ärlighet..hahahaha
o hon är ju snäll egentligen...hon kom ju med en semla idag :)

nej nu är det dax för lite dexter...vårt tv.uppehåll höll........1 dygn....fy fan va bra jag är!!

puss på er alla sköna individer!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Puss!

2011-01-12 @ 21:15:55
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: piu

Tjau !! Ja, ja det är bäst att tillägga att din mor är lite snäll iallafall, fråga Mattias han tycker om mig han. o din kära make också när han får biffar med skinka o ost i mellan, så det så, ha det kramisar ändå,,,

2011-01-13 @ 12:48:14
Postat av: Anonym

2011-01-13 @ 12:48:58
Postat av: Anonym

Tjau !! Ja, ja det är bäst att tillägga att din mor är lite snäll iallafall, fråga Mattias han tycker om mig han. o din kära make också när han får biffar med skinka o ost i mellan, så det så, ha det kramisar ändå,,,

2011-01-13 @ 12:49:23
Postat av: Jenny

Hahahahahahahaha du bara hittar på,mitt barn gör inte såna saker vettu ;)

2011-01-13 @ 17:06:56
URL: http://jennyahl.se
Postat av: janet

mamma, du har ju alltid varit bra på att ställa in dig!! hahahah



carro puss tebaks!!



jeny. försök inte spela oskyldig...du vet att jg talar sanning o hon har ärvt alla jävulskap från sin mor!! hahahaa

2011-01-13 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0