bovar o banditer

påhälsning har man haft inatt...

nån jävel har varit o tafsat på svarta faran....
jens kom ut imorse o då låg tanklocket på backen...meeeeeen de hade inte lyckats få ut nå...så tji fick ni!

avslutade precis ett avsnitt av dexter...näst sista avsnittet på 4:e säsongen...o jag säger bara det....CLIFFHANGER!!!!  
längtar sååå efter imorrnkväll då jag krypa upp i min oranga fåtölj o njuuuta av sista avsnittet...sjuuuukt bra...

appropå ingenting så köpte jag en ny matlåda härom dagen...ja det gjorde jag minsann o den va sååå fin...
det står sötnos på den...
jag fick några härliga kommentarer på jobbet kan jag ju avslöja...en som jag minns ganska tydligt kom från högsta chefen..
ja du är ju sån...huvudsaken att det är snyggt...
eh?? hur menar du nu...är jag sååå lättläst..
då svarar han att jag har ju trots allt jobbat med dig i två år så lite har man väl lärt sig..
så där ser du brooor att jag har good smak!! nämner dig särskilt här nu för du brukar vara ganska krass i dina uttalanden angående min fantastiska stil...asg***

nu är det dax att krypa ner..
bokad tid med installatören av fibern imorrn...kan ju hopas att han dyker upp..
sist kom han inte o hörde inte ens av sig, så jag vågar inte hoppas på för mycket...

nej nu hoppar jag o min guldfiskshjärna i säng...

sleeep tight!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0