volanger

helt ärligt.....

jag har tappat stinget...
sitter här o känner att jag verkligen inte orkar träna idag...
usch!
jag som hade kommit igån o tyckte attd et var så roligt. o jag tycker det fortfarande...
tyvärr så tränar jag kanske av fel anledning..
jag vill få en fastare kropp
inte det här jävla tingeltanglet jag går o bär....
jag gjorde det ödestigra misstaget att ställa mig på vågen för en vecka sen o där tog det stopp...

viktminskning

7 hekto!!!!
på 5 veckor...
alltså..
i am a so fucking looooser....

nej, lite pepp...
jag tycker om mig själv...
o volanger i sidan kanske inte är så dumt...
jag står stadigt på jorden när det stormar..
får helt enkelt fortsätta träna för att det är bra för min kropp oavsett hur den ser ut..
o om bara om jag skulle gå ner lite i vikt så får jag se det som ett + i kanten..

jag ska INTE sluta träna..
jag ska va en tjock tränande tjej som gillar sina volanger helt enkelt!!

tack o hej!

Kommentarer
Postat av: piu

Hejsan ! STACKARS JENS, inte så lätt alla gånger o hamna underst. Hih-hii

2011-02-16 @ 12:33:47
Postat av: Cissi

Men lilla fluffiga vän, det är ju bättre att det tar lite tid att gå ner, då är det ju större chans att man klarar att hålla vikten sen. Sen väger ju muskler mer än fett, så du kanske har byggt på dig lite muskler av Zumban =)

Ha det fantastiskt nu i helgen!



Hälsningar från din mycket fluffiga vän!

2011-02-16 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0