tantkollektiv!

Imorse när jag var på min dagliga kaffestund hos min fru Betty så började vi prata om att bli gammal.
jag har ju lite smygångest så här i förtid..jag menar det är ju bara typ 40 år kvar tills jag blir 70... o man måste väl va förberedd..eller hur!!

så nu bestämdes det iallafall att jag Betty o anna-mia skall bo tillsammans om våra gubbar trillar av pinn före oss..
vi ska ha en underbar våning med havsutsikt!
jag ska ha mitt målarstafli, färga håret ljusblått o vara fräck imun o jaga småpojkar..hahah
Betty kommer vara den som håller ordning på oss o alla andra oxå för den delen..ni vet en sån som klagar på att grannen luktar svett eller parkerat fel...en riktig liten fönstergluttare som pratar med blommorna medans dom vattnas..
anna-mia kommer vi mer eller mindre få ha koppel på..hon kommer att bli en sån som man får hämta upp ett par våningar ner då hon tappat bort sig...hahaha
känns skönt att ha en plan inför framtiden...
vad jag skall göra fram till dess???

ja som sagt bara 40 år kvar... tiden skall pressas in med massor av roliga saker!!!  :)


"IDAG ÄR JAG HÄRLIG!!"

puss på er


Kommentarer
Postat av: piu

Hallou !!! Får jag fråga er en sak ÄR NI RIKTIGT 100 ? Men i för sig är det ju roligt att ni har allt klart fixat ,Jag skarattade när jag läste , om ert framtids planerna "tanter " >Kramisar

2011-02-12 @ 12:21:43
Postat av: Anonym

Vi kommer att ha så mysigt så! :)

2011-02-12 @ 19:39:29
Postat av: pantertant 1

mamsen...

visst är det en bra ide!!



2011-02-12 @ 21:34:04
Postat av: jenny

Underbara planer! =)

2011-02-12 @ 21:58:09
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0