gråt inte över spillt te...

man skall inte gråta över spillt te...

men igår var det nära till tårar då jag spillde skollhet te över mina bobiesar...
skrek rakt ut!!
jens kom inspringande med andan i halsen o fråga va fan jag höll på med..
när han förstod vad som hänt fick jag självklart en massa sympati...  :)

sitter nu hemma hos betty,
hon råkade snubbla över en kanal som sänder skidor o är ju bara tvungen att se...det är nåt allvarligt fel på henne,....

allvarligt...skidor!! finns det nåt intressant med det..

nej ska inte dömma henne...vi har alla olika tycke o smak.. :)

idag fyller min bror år...
vill inte skriva ut hans hutlösa ålder här..stackarn...snart sitter han på hemmet!!  ;) hahahahaha

min man o jag skrattade hjärtligt igår, när han fick gå in i min troslåda o välja 2 par trosor som skall förpassas till blåberget..
o jag fick rota runt i hans...

blev lite upprörd över att han tog ett par av mina favoriter..hahahha
det andra paret han tog hade han bara en kommentar på...
" Jeanette, de här känns som att de kan få gå vidare nu, man ser ju inte ens vilken ursprungsfärg de haft"   jag höll på att garva ihjäl mig..

dax att hoppa på betty o ta över tv:dosan!!!

pöss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0