gala!!

Har kommit hem från rädda barnen gala som alicia´s skola ordnat....
man blir varm i hjärtat o tårögd...
man skrattar, de är så härliga!!!

alicia glittrade så fint där uppe på scenen....scenskräck har hon inte...! o det har hon väl ärvt efter mig kanske...hahaha

fyllde upp badkaret så fort jag kom innanför dörren...frusen enda n i benmärgen...
tog med mig bok o låg o slöa...
fick sedan sällskap av maken som gav mig fotmassage o rakade mina ben o smörjde...guuud så skönt jag höll på att somna...
faan va bra jag har det!!

älskar min lilla familj o vi har verkligen hittat harmoni!! 


kommer eventuellt att åka till västerås v 15-16 o jobba arslet av mig då det skall öppnas ett nytt hus där...

hoppas hoppas...skulle va hur kul som helst.. träffa massor med människor från hela sverige o lära mig en massa nya saker!!
det enda tråkiga är ju att jag måste lämna familjen på hemmaplan...men vad är 2 veckor av hela vårt liv tillsammans...? man måste ju ta chansen när man kanske får den....  eller???

nu ska jag mysa ner mig i soffan o kanske , kanske kan jag ragga åt mig en liten nackmassage oxå ;)  håll tummar o tår....

vi ses underbara vackra!!


Kommentarer
Postat av: Theres

Låter verkligen som ni har harmoni i familjen !

avundsjuk på fotmassagen och rakningen :)



Klart du ska åka ner 2 veckor, vilken möjlighet !!



kram

2011-02-25 @ 08:03:40
Postat av: Tess

Funderar på att flytta hem till er ett litet tag ;)



Klart du ska åka iväg!! Jag har varit iväg några gånger på nyöppningar med Max, så jäkla roligt! Do it!! But, I´m gonna miss you! ;)



Kram

2011-02-25 @ 16:14:51
URL: http://mammateklas.blogg.se/
Postat av: janet

söta ni är...<3



ja jag hoppas verkligen att jag kan komma iväg..

vore superskoj..



o tipset som jag har följt för att få en god make är från anna anka...



ett blow job varje morgon liksom...asg***

hahaha



löve you bägge 2!

2011-02-25 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0