Berlin by night

Efter en fabulous weekens i Berlin är man nu hemma igen o bara längtar tills man får klicka hem en ny trip...
har kommit underfund med att minst 1 weekend resa per år ska jag nog försöka med...

måste erkänna att jag blev glatt överaskad över tyskarna..
"fördomar" inför tyskar har jag alltid haft...  gapiga o otrevliga, MEN....ack vad jag bedrog mig...
så trevliga o lätt för skrattmänniskor!!  (visst finns det säkert surkusar men jag träffade ingen!! :)  )

Gabbi blev JÄTTE glad...

o jag kanske ska ta det från början för er som inte visste nåt...har inte kunnat skriva nåt här ifall det skulle vara så att hon läste här ibland...

Jag o Mattias fixade en överaskningsresa till henne då hon fyllt 50 i december...
skickade 2 anonyma brev där hon fick lite ledtrådar...men hon visste inte vart eller med vem hon skulle åka..  ;)

sen råkade en person försäga sig o Gabbi trodde att hon hade listat ut det hela....men mattias var snabb o lyckades lura om henne med att han skulle till luleå o fira sin pappa som fyllde år å att det var berlinertema...hahahaha   Gabbi hon svalde det hela med hull o hår :)

Ja det har varit en mycket lyckad resa....

vin till lunch
wienersnitzel
svartklubbar
konstgallerior
shopping
o mycket mer!!!  :)

Berlin är defenitivt en stad som jag kommer att besöka igen!


"idag fyller min fru år o det firade jag o Anna-mia med att inhandla bakelse o åka dit o överaska henne!!
ett litet ljus i bakelsen o skönsång väntade henne när hon öppnade dörren...hahaha"

puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0