mamma o pappa

en känsla kom precis över mig......

det finns få som skulle få mig att stanna kvar på en plats jag egentligen inte vill vara...
har många gånger tänkt..  "vad gör jag kvar här" skulle lätt packa väskan o dra...

de två som alltid dyker upp i mitt huvud (förutom min alicia o jens) är mamma o pappa...
skulle nog inte palla att vara ifrån dom...
konstigt kan man tycka, men jag tror att det kallas villkorlös kärlek...
jag tycker inte alltid som dom, men jag tycker alltid om dom....


// J


Kommentarer
Postat av: piu

HEJ TÖSAN ! Det var fint tänkt, o sagt, Vi tycker om också både dig Alicia o mågen o de från Bergsåker, det var sant som sagt man tycker inte lika i olika saker o ting men, man tycker om er alla i allafall , det är väl villkorslös kärlek, skulle aldrig klara av att vara osams en längre tid med , er ungar (som vissa andra kan ) Inga namn nämnda men allt kam du väl räkna ut själv, på andra sidan stora vattnet, ha det kramisar MOR

2010-10-08 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0