lever jag??

herre gud jag tror jag måste va full fortfarande då baksmällan inte slagit så kraftigt...
kom hem kvart i 4 i morse...klev upp 20 över 8 o duschade o klev ner i  mina mysigaste mysbyxor..;)  sen bar det iväg hem till ingela o barnen..blir här hela dagen då jens o jimmy är på pimpeltävling...hoppas hoppas att dom tar hem nån utav vinsterna...presentkort på resor eller nåt sånt...

nu värmer ingela herman som jag skall få äta...
allvarligt!!!! kan det va bra att äta något som tillagas på följande sätt...

smeten skall stå på bänken utan lock i TIO dagar o röras o grejas,,,det ska bubbla ur skiten oxå..annars har herman dött...

ja ja vi får väl se om jag överlever....ska stoppa i mig första tuggan nu... wish me luck..

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0