upp o ner

vet inte vilket ben jag ska stå på idag....

imorse bröt jag ihop o grät som ett barn....lilla fina ozzy är sjuk o det ser inte ut att bli nå bättre...han hade ju jättehöga njurvärden så vi var ju förberädda på det här...men mitt hjärta blöder...  o så saknar jag jens så jag har ångest ända ut i fingerspetsarna....

den andra halvan vill studsa runt o hoppa....tre dagar kvar till resan.... har snart packat färdigt!!!

idag har jag lunchat med min vän o kollega Cissi...det var mycket trevligt...hon får en alltid att skratta!! :)

o sen for jag o alicia in till jennys nya läga o greja lite...jag skruvade ihop moas säng..jag säger bara en sak!!! Jenny det blir inge fler ggr!! hahaha fick goood köttfärssås till middag som mummen hade lagat..(mummen= jennys mamma :) ) 

snart är det säsongsavslutning på grey´s....:(  vad ska jag nu göra på onsdagkvällar???

ska ladda över lite bilder från festen oxå... ;)  spännande va!! hahaha

nej nu ska jag fejja lite..puss o kram mina små underbarn!!  //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0