tom i bollen o trött i själen

ja denna dag är över innn man ens hunnit tänka....det har varit så in i h-vete att göra idag....det är roligt med mycket o göra men någon måtta får det väl vara..blir så frustrerad när man inte hinner allt!!!

sitter o smuttar på en cider o slår lite på tangenterna...det är allt man orkar just nu...

imorgon fyller vår lilla prinsessa 7 år...helt ofattbart...
det blir kalas på båten o vi ska bjuda på middag...Linda-maries goooda marinerade rostbiff...grillad kyckling o min potatissallad...mums...jag längtar!

......................................................ursäkta avbrottet...var tvungen att ta en sipp ur glaset ;)

dax att mysa med mannen i mitt liv...han jag knappt hinner träffa nu för tiden känns det som...
men till helgen blir det massa mys med goda vänner då det bär iväg till dalarna för midsommarfirande!!

kram mina fina jag tycker om er så mycket!!


//J

Kommentarer
Postat av: Caroline

Passar på att önska er en glad midsommar och ett stort grattis till lilltrollet så klart! <3

Puss och kram

2010-06-23 @ 09:58:21
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: janet

det tackar hon för...hoppas du oxå får en fin fin midsommar...kramis

2010-06-23 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0