hemkommen


home again and i just can´t wait to go back to the state!!

new york va underbart...högt tempo o massor med shopping..kan inte bli bättre..:)
maten var dock ett stort missnöje...det var verkligen som mamma sa.."amerikanare kan inte laga mat!!!" hahaha

nu är jens på språng..han har bara varit hem o ätit en sväng o nu ska han iväg o fiska med bror sin...
det är ju tur att jag slipper följa med... ;) 

måste inhandla nya leggins oxå...har kraftiga lufthål...haha fläktar skönt liksom..

ska snart ner till mange o dricka kaffe..men känner i huvet att åska o regn kan komma så det blir att ta med sig paraflaxet!!

kram på er.. //J

Kommentarer
Postat av: Theres

Vad kul att höra att ni hade en bra resa. Jätte fina bilder du har lagt ut här och på facebook.

krama dem dina

2010-06-14 @ 18:43:28
Postat av: Tessan

Men....jag visste inte att du hade en blogg!! Sånna hemlisar får man inte ha...hahaha. Då ska jag försöka lista ut hur man länkar (alltid syrran som fixar allt åt mig) så ska jag bli en flitig läsare av din blogg med =) Kramelikram <3

2010-06-14 @ 21:52:55
URL: http://mammateklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0