Fullt hus!

fullt hus! tummen upp det gillar vi...

dagen började med att min stackars dotter fick släpa sin gamla mamma ur sängen vid 20 över 10...
trodde i mitt stilla sinne att man skulle bli morronpigg på äldre dagar..men det har inte visats några tendenser till det ännu...
så antingen är jag fortfarande ung ;) eller så bara morrontrött som jag alltid har varit..

när j ag sitter ute på bron med morronröken kommer dotterns kompis förbi så det blir ju en massa bus..sen kom underbara Betty o hennes son så det blev det kaffe....när lunchen började spisas kom Jenny med sina 2 godingar så vi fick samsas runt bordet o dela broderligt på maten...:)  sen mer kaffe såklart...

när Betty flög ut så avlöstes hon av Anna-maria o kakan o chuck  fullt ös igen...o mer kaffe....;)

o när alla åkt så kommer min kära make o vi äter en mysmiddag med la´familja, så kommer maja igen...:)

så nu leker tjejerna o jens har åkt en sväng till mamma o hämtat nåt...typ blästersand eller nåt..o när han kommer hem så ska jag dra min kos...mot la´stada o hälsa på Mattias...:)

det var min dag det....händelserik..det gillar vi!!!

ta hand om er kära jordinnevånare...pöss /// Janet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0