underbara dag!!

ja den har varit fantastisk!! sol o värme...goda vänner o årets första dopp!! det ni...dyket stod stilla idag när jag vadade ut o slängde mig i...sen kom applåderna!!! ;) 

käkade middag med jossan o jocke o marängen!!!  :)

kvällskaffe med vicky m familj : )

o en liten sväng till mamsen o papsen innan hemgång...
skulle ju måla i källaren men någon har gömt mina målargrejer så det blev uppskjutet,,,jens lovade att köpa nya rollrar imorgon så att det blir färdigt därneere någon gång!!!  kanske kan klämma in lite i helgen efter jobb o slit..

imorgon blir det jobb...inget jag ser jättemycket fram emot men...det blir ju inte så trevligt i plånboken om man skulle ge tusan i det.. o så vet jag ju att efter jobbet imorgon så blir det en träff med brudarna...middag på...........ja så långt har vi inte bestämt men vi ska träffas o äta iallafall..:) längtar!!

nu blir det mys i soffan med min kräftman!! hahahaha

pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0