sinkade surströmmingar!

ja så känns det....väntar förgäves på traktorn...men det komemr ingen..:(  väääägrar att gräva för hand..iallafall det stora området som skall grävas upp..

nog om det.

har inte gått nå vidare för mig idag..vissa män är ju kända för att ha slappk_k  jag har haft samma problem idag fast i hjärnan o i händerna.. ;)  på affären var ju självklart ciggisarna slut i maskineriet...va faaan kan det inte finnas nån form av blabla som säger till kortet man köper att nu är det fan slut på ciggisar---"fyll på" nej då köper man ett kort o går dit..ett paket kommer ut...sen var det slut gå till betjäningsdisken...så går man dit o där är det givetvis kö...o kärringen innan som bryter kraftigt på finska ska skicka brec till australien förstår ni..o så vill hon skicka med frimärken så personen i australien kan skicka tillbaks ett kort som hon själv har skrivit...eh???? efter ca en kvart fattar idioten att det inte funkar att skicka med svensk frimärken från australien...suck..äntligen min tur...nej men då har de inga cigg där så jag måste gå tillbaks till den kassan jag betalade i...GRGRGRAAA!!! oki...o där var det just ingen kö heller...så jag klämmer mig helt enkelt före för jag har minsann stått i den förbannde kön tidigare..den lilla sommarjobbaren ska försöka hjälpa mig o öppnar hela maskinen för att ta fram ett paket till mig...ja men de är ju slut säger jag vänligt till henne...men hon vägrar att fatta!!! tillslut vräker jag ur mig...men va faaan kan jag inte få nå andra cigg istället...!!! så slet jag åt mig ett paket o drog..usch!

o sen när man väl kommer hem så ska jag öppna korvpaketet för att lägga över några i en anna påse...ja då åker ALLA ut på golvet...ni fattar att jag var redo att ge upp..!!

nu sitter jag här o kollar vädret på YR.NO o hoppas hoppas på bra väder..för vi ska ut o åka båt med betty m familj ikväll..grilla o greja..såå inget dåligt väder vill vi ha...men om man tittar på hur min dag har varit så är ju risken ganska så stor för regn...

jag hittade en femklöver igår o det är kanske den som sprider surströmming över mitt liv!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0