mätt som en varg o trött som en val

........oj oj oj...nu rullar vi fram.....ja iallafall jag...har haft myyyyyyyyys med brudarna på all star..gotteligottgott.
det blev fajita pita o ljummen brownie...mumsfillibaba!!! :)

fick även hämta prinsessan som skulle sova hos kompis för första gången...men det gick inte riktigt hela vägen..men här har vi inte brottom...den dagen kommer väl när tiden är inne...jag var ju likadan när jag var liten...fasen jag kunde ju knappt runda knuten förrän man började längta efter mamma o sprang hem gråtande o slängde sig i hennes famn...det är lite tråkigt bara, för jag vet att när man väl fått kläm på det så älskar man att få sova borta...lite extra mys brukar det ju bli...

imorrn blir det jobba för hela slanten...3 dagar kvar till 1 vecka semester...eller semester är väl dumt att säga...;)  jag menar ju till att byta jobb för en vecka....gräva upp gården ska det ju bli...

Betty lånade min brummis idag...o när hon hämtade mig efter jobbet hade hon köpt en såååå fin liten present till mig..en sten som det stod älskade vän på... den var väl inslagen må jag säga....hahaha

först fint presentpapper...sen wellpapp.sen tvåhundra varv med tunt silkespapper...!!! hahaha för en sten...den är ju inte så lätt att slå sönder så inte vet jag anledningen till detta ihopplåstrande..  ;) 

nu blir det kram o mys i soffan...lite satc ska jag nog hinna med innan snarklådan...

( inatt ska jag stjäla jens täcke igen...hihi gjode det igår natt men han slet tillbaks det den jäkeln  ;)   )

puss min godingar!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0