malen o riven

 snart får jag mina älskade thailändska pannkakor ;) lovely!!




mala mala mala!!! det är det enda som far runt i min lilla men ack så intelligenta hjärna just nu!! ;)

ska göra de fantastiskt goda små gyllenen kakorna som doris gör...enda problemet är ju att alla mina maskiner som river,hackar, maler osv pajade förra sommaren då jag skulle göra mojitos o krossa is.. ops!! :/
så nu står man o river alla mandlarna en o en med rivjärn...knäppt kan man tycka..men när ni smakat på dessa små delikatesser så förstår ni...hihi

nu har iallafall jensa jens varit så gullig o tagit över en stund...

regnet ÖSER ner..mer behöver man inte säga om det tycker jag...
ska strax iväg till jens morfar som fyller år idag..

o sen bär det iväg till löran för middag med mamsen,papsen, bror med fu o barn...härligt!!

vi ses!

//J

Kommentarer
Postat av: piu

Hej ! TUSEN TACK FÖR DEN GODA MIDDAGEN I SÖNDAGS !!!! Jasså vill du ha choklad på munkarna?! Kanske blir någon annan gång, men du ska ju till Thailand o äta fritare saker snart , så du får ingen munkar jänt tokas. kramisar MOR

2010-07-28 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0