24/7

det är redan 2 dagar sedan jag bloggade o det känns inte som så länge...min semestervecka börjar närma sig sitt slut :(  men.....o det säger jag.....men om lite drygt 2,5 månader åker vi till thailand...o stanar där i 1 månad!!!

hur underbart ska inte det bli..!!!??!! 

idag har vi varit ute o åkt båt med svärisarna...riktigt härligt...förutom ett smärre bakslag på hemvägen då sjösjukan började infinna sig...
satte mig helt enkelt rakt upp o ner o sov bort det onda...efter ca  timme var det värsta över..

sedan tog jag o lilla familjen oss iväg till bite line o käkade lite..mums..
o jens kaffesug blev stort o min vintarm sa att jo men det skulle va gott med ett glas till så vi pallarade oss iväg till Jenny o blev kvar där i några timmar...

nu är det mys i soffan med klassikern twins (danny devito/arnold swartsnegger)  ;)

pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0