M.I.B.

sitter på jobbet...

såg min spegelbild i dörren innan jag gick upp, insåg att jag är väldigt lik den där gubben i M.I.B. som dom skjuter av huvudet o set sedan växer ut...
ja nu kanske ni funderar på om det slagit runt alldeles men det är faktiskt sant...för när jag har på mig pälsen o ingen huvudbonad så ser mitt huvud så otroligt litet  ut... ha ha
å andra sidan så har jag ett litet huvud...men ack så mycket vett...tänk att en sån liten hjärna kan ha sån mängd med kunskap....;)

är fortfarande på strålande humör o hoppas att det håller i sig hela dagen!!!

o mamma du ska inte håna min lilla pappa...jag är på hans sida...Per-roger karlsson rules!!!


love //J

Kommentarer
Postat av: piu

HEJ YXSKAFT TILL DOTTER!!! Sluta o titta på TV för det första. O för det andra jag hånar ingen , jag BARA undrade om du lyssnade på RADIO igår kväll, det kan man väl fråga eller hur??? Hih. hii !! Ha en bra dag, kramisar mor

2010-02-12 @ 13:16:03
Postat av: Cissi

Ha ha ha! Jag måste ju bara få påpeka, att både mor och dotter är extremt underhållande =)

Sköna inlägg och kommentarer!

Fortsätt med det!



2010-02-12 @ 23:20:10
URL: http://ciber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0