babyblått vs pissgult

ja, mitt huvud har nu den mest annorlunda kontrast jag någonsin kunnat förutspå....

BABYBLÅTT VS PISSGULT!!


men inte gråter jag över detta, nej jag står rakryggad o möter mina demoner!!
ha ha

min man påstår sig tycka att denna kombo är fin,
ja för allt klär ju en skönhet! inte sant?!

det vackra sitter på insidan bla bla bla.
men jag väljer att tro på det tramset!! för hur viktigt är det egentligen att man är sådär vansinnigt snygg?
jag menar...vad är väl en bal på slottet?! ni vet..

nu väntar snarklådan o snurriga drömmar..ja för det verkar vara drömmarnas vecka.. har haft så mycket tokigt för mig på nätterna denna vecka så ni kan inte tro det!!

bodde i ett träd, hårdrock o oklippta gräsmattor..o då menar jag oklippta,
robert deniro som värsta seriemördaren,
hopp från extremt höga höjder, landar i en gummibåt fylld med gelehallon..

som ni märker så är mitt liv inte så enkelt i övrigt, så vad spelar det för roll med en liten ovanlig färgsättning
på huvudet?!


puss o godnatt!!
imorgon väntar arbete!

love and peace
//Janet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0