090908

idag fyllr PINK 30 år alltså... grattis till henne!!

dagen har sprungit iväg.. känns inte som att jag fått något gjort på jobbet, men det har jag väl iofs men inte så att det syns..har bara kört pappersarbete.


lyssnar på älskade, fantastiska alldeles alldeles underbara coldplay nu...gud jag ryser!! de är bara sååå bra!!!
ledig imorrn o då skall papsen o jag till mediamarked o köpa stereo till farmor som blir 80 år den 19...
ska även förbi på jobbet o köpa ite garderober...skönt att det äntligen börjar bli dax för min "walkincloset"!!! :)


pratade med en vän idag...  det känns hemskt att säga det men det känns så otroligt skönt att jag lever tillsammans med pappan till mitt barn...vilka konflikter det kan bli när man inte längre lever tillsammans och det kommer nya x-tra mammor o pappor in i bilden... som oxå ska va med o bestämma..

nu har ju förbövelen IDOL börjat!!

vi ses o hörs..

många varma kramar till alla mina underbara vänner!!!

//J


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ses någon dag för en fika?

Kramen

2009-09-08 @ 21:03:39
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0