snart fyller jag år..

ja snart fyller jag år så man har varit o småhandlat lite.

mattias hjälpte mig att baka bullar förra veckan, o så beställde han snickerskaka så jag har köpt ingredienserna till det idag. funderar på att slänga ihop en drömrulltårta oxå.  så bli det ricecripes tårta oxå..

ja får man in sig av allt det där finns risken att man hamnar i sockerkoma!! ha ha

ikväll skall jag o Betty ut o titta på lokalen där bröllopsfesten ska vara. spännande..det är nära nu..hi hi


det är väl bästa man fortsätter röja i röran jär innan maken kommer hem.

kram kram//J

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, snart fyller du år gumman...

Tänkte på det senast idag då jag bläddrade igenom min kalender! =)



Kram

2009-05-12 @ 16:04:46
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0