always look on the bright side of life!!

Aprikos...det är nya innfärgen....
ja det är iallafall det jag försöker inbilla mig själv från mitt lilla frisörbesök dagen till ära.. ha ha

ja men man får väl va gla att det inte är ..........................typ mossgrönt eller nåt annat mögligt!!
jag överlever..det är nog lite klatchigt...hm....

men o andra sidan så bör jag ju omkring på björnar på fötterna..fast jag hävdar bestämt på att det är hundvalpar.. ha ha

till helgen blir det personalfest o det ska bli skoj skoj..skönt att få komma ut en sväng..har int vart ut sedan.........???
jo 29 november o det var ju min möhippa..har blivit totalt avskräckt från alkohol sedan dess...konstigt??? ha ha....

så snart drar tjejerna iväg till el sthlmo...så nice..ser verkligen fram emot lite vin, mys,.................och ingen shopping!! ;)

puss på er...

Kommentarer
Postat av: jossandulla

De känns viktigt att alla brudar har samma inställning till shoppingen under tjejresan...INGEN SHOPPING! Vi ska bara kolla...kankse prova men absolut inte handla nåt! mohahahahaha puss love you

2009-02-21 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0