första dan på jobbet efter semestern! urk

ja så har  man börjat jobba igen...
det var rätt så ångestladdat igårkväll kan jag säga!!! 
men dan gick o man kom ju in i gängorna ganska snabbt...:)

men paniken är stor...mitt körkort går ut snart o betty släpade ju med mig till fotografen förra veckan o de tog kort o skulle skicka hem dem...

för det första så tog det låååång tid att få hem brevet... o tror ni att det låg några kort i kuvertet...NEJ!!!
en liten lapp där det stod att jag måste komma in o ta nya då jag var för fuul!! ha ha nej det stod det inte men det stod att kameran var felande så jag måste dit igen..kan man ha mer oflyt eller!!!¨

ja ja får åka in nåt på onsdag innan min tripp till högakusten..ska hälsa på anna i hennes nya boning!! kuligt!!

imorrn ska jag t räffa Kicki på en lunch..ska bli mys det..idag var det alicias första dag på fritids...guuuud va nervös hon va stackarn..men det gick ju jättebra!! :)

nu ska jag mysa lite innan det är dax för snarklådan...

pöss o kräm!   //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0