.........

idag ska jag o fisen till frissan!! ska bli skönt att bli av med lite kalufs kan jag lova...vet inte riktigt hur  jag skall  klippa mig men det löser sig nog när jag väl sitter i stolen...:)  i helgen blir det jobb med PEAK på lördag...o för dig som inte förstår vad det innebär så betyder det att det är beräknat att vi skall få över 10.000 besökare den dagen..härligt att jobba när det
är mycket folk!!! :) 

jag o jens snackade lite igår om att vi skulle behöva göra nåt  bara han o jag..nu är vi sådär.........ja vi går om varann
o typ det enda vi säger till varannn är typ godnatt..inte så att vi är arga eller nåt, men det har ju varit en hel del att göra den senaste tiden o vad jag kan se så blir det inte mindre framöver...... så vi får väl se vad vi hittar på!


nu ska jag gå o lägga slagmetall på mitt älghorn..lackade det vitt igår.. men  är osäker om det blir silver eller guld i botten..?? vad tycker ni??


vi hörs o ses!! kramis!   //J


Kommentarer
Postat av: fia0411

Fika någon dag? :)

2009-08-30 @ 09:01:48
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0