plättar i luften o jesus

den enda morron jag skulle få sova ut lite, ja då knackar det på dörren kvart över 8....
Det var Anna-mia som kikade förbi i tron om att jag var vaken o tänkte bjuda på kaffe...

det kunde hon glömma...

hahaha  jag var helt yr i bollen o hon sa att jag skulle gå o lägga mig igen...
o vet ni...det gjorde jag oxå...


jens väckte mig.....  jag frågade sömdrucket vad klockan va....20 över 11....eh....

hade han inte väckt mig hade jag nog sovit än!!!

plockat o donat.skurat lite i badrummet o började byta gardiner i vardagsrummet...
då ringer Anna-mia o frågar om jag ska med på en tur...

köpte två fina "plättar i luften" 



åter på plats hemma drog jag fram snabeldraken o tog mig en sväng om med moppen efter det.

mitt i pausröken kommer två omisskänliga figurer gående längs vägen...
det är nåt i hela deras aura...

jehovas vittnen....

alltså tro på vad ni vill men blanda för faan inte in mig i det!

men som den oerhört trevliga person jag är så log jag o tackade vänligt nej tack...
de förstod men ville ändå lämna ett litet avtryck som hon så fint sa.... så jag fick en liten broschyr om jesus...

snart väntar ett pass på gymmet med carola...

men först......................chokladbullsbakning!

see ya fabulous people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0