planering o fix

har visualiserat fram bilder i min lilla men mycket effektiva hjärna...

jag planerar, bygger om o laborerar med färg....

köket sitter på plats i huvudet....
försökte förklara för jens...o han bara skakar på huvet o säger..." jag kan inte se nåt som inte finns" " vi får se när det blir klart" 

ja men då så säger jag...
när börjar vi....????

så här är min tanke på köket....


kök i vinkel.... avslut vid dubbelbalkongdörr i helglas....
grå, högblanka luckor nertill,
i hörnet ett jalusiskåp, där alla uttag sitter...så där ska vi naturligtvis ha brödrost, kaffebrygg osc...undanstoppat...
o sen när man vill rosta så öppnar man bara luckan o drar ut den....fiffigt va!!
o så horisontella skåp...4st med vitrinluckor med aluminiumkant..
vitt kakel. de skall sitta tätt,tätt ihop så det nästan inte skall synas någon fog...

bänkskiva oklart...

oranga väggar!!! ;)
o på väggen där vi har fonden idag, skall jag sätta upp en ny fondtapet fast bara i en cirkel mitt på väggen...där skall min fina klocka sitta mitt i...

ett stort runt vitt bord o så ska alla stolar vara olika färger i pleksi...
till det oranga kan man ju ha massor med cerisrosa o lila o rött!!!
för att få in värmen...
är rädd öfr att det kan kännas kallt o hårt annars...
o jag är inte så mycket för det sterila...
helst av allt skulle jag vilja lägga in ett marockansk kakelgolv...

men där sa maken stopp.. hahahahaha

o det viktigaste av allt!!!

maken har gått med på en mycket speciell önskan jag har!!!

jag ska få mitt runda fönster!!!!  lyckan är gjord!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0