inspirerad

Regnet öser ner utanför fönstret...
städade igår så det behövs inget fejjande idag..
vad göra?

anna-mia kom imorse o drack lite kaffe.
sen for jag till erica o drack lite kaffe.
har varit o handlat lite....

känner mig inspirerad...
så kjag plockar fram mitt stafli o målar lite tror jag..
har tappat bort det nånstans...
har inte målat på år o dar....

men nu har en ide växt fram i mitt lilla huvud så...

ja vi får se hur det blir...

här är lite gamla skapelser som jag lyckats åstakomma.


inte så vackra kanske..
men det är nåt jag gjort själv...
kul med lite annat på väggarna en tryckta bilder eller "foton" från IKEA...

inge fel med det men...inte riktigt min stil tror jag...

ja ja. dax att sätta igång..
får se om jag kanske lägger ut en bild senare..

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0