helg

det märks att det blir stiltje i bloggen när jag har jobbvecka....
har inte så mycket ork över till annat då...men jag har ändå lyckats kommit iväg till gymmet på kvällarna.. vikaet har betytt.
upp 6.45....utfodra barnet innan skolan...
till betty o druckt kaffe.
iväg på jobbet o jobbat 9.45-20
hem o hällt i mig lite flytande föda...
iväg på gymmet...
hemma igen vid 22 tiden...
svettats lite o prtat med maken..
tagit en dusch..
'gått o lagt mig, somnat runt 00.30
upp igen vid 6.45
utfodrat
osv....

blir inte så mycket tid över... hahahah

men nu har jag skönvecka...

börjar med ledig helg..
sen ledig åndag tisdag o onsdag...
då ska det städas o fixas..
vara  med familjen
träna
o älska livet!!

i fredags slutade jag 17.30, åkte direkt ut till badhuset där de öviga två var..
vi badade o hoppade o plaskade...
vi var helt ensam i bassängen... hur härligt som helst..
handlade hem massor med frukt o gjorde en härlig fruktsallad till fredagsmyset..

lördagen spenderades med mattias som kom ut vid halv 9...
vi stack på loppis o fyndade lite...
tog med oss alicia o en kompis till henne ut i skogen o plockade hurrr mycket svamp som helst :)
sprang på björnbajs... :S
men hade lyckan att inte träffa på nån...

kom bara hem o duschade av oss o åkte till Theres o henke o frossade..

alltså..
igår tog vi frosseri till en helt ny nivå... hahaha

men nu när man försöker lägga om lite kost så kändes det ändå ok att frossa i good mat. efterrätt o massor med godis!! ;)

vi åkte hem tidigt...vi var så trötta allihopa..Henke somnade på soffan..
vi låg i sängen innan klockan slagit midnatt... skönt!!

idag har jag rensat svamp i oändlighet...
klippt gräset o tänkte nu byta sängkläder o plocka lite...
Alicia drog iväg recdan efter frukost...
leka o sedan bio med kompis...
ska möta upp dem senare då alicia skall ha dansträning...
efetr det blir det picknick i parken med alla barna!!

härliga söndag...

hoppas på att hinna med en sväng på gymmet oxå!

pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0