ett tag sen

har varit full fart de senaste dagarna...

putsat o fejat här hemma, planterat om blommor..

varit på fest o kört segway....riktigt kul...men svårt...
jag är ju inte direkt berikad med bra balans så vingligt är milt uttrykt att min färd gick!! hahahaha


har bloggtorka...
tycker nog överlag att jag är en ganska tråkig person just nu...det händer inte så mycket...

klart man kan ju alltid påpeka hur avföringen är...
idag lös
igår svart brun väldig seg konsistens.... eller nåt!! hahaha

ser att typ halva sverige tittar på idol på kvällarna....

jag tror jag ska hoppa över det...
det här med tv.... man missar så mycket annat...
pratet mellan två...
funderingar,
en bra bok,
känna vinden i sitt hår...
nej! det går bort helt enkelt...jag har inte tid att titta på tv...
trodde väl aldrig att JAG Tv-slaven Janet någonsin skulle säga något dyligt... men
alla kan förändras...
o om jag får säga det själv så tror jag på ett rikare liv utan tv....!! :)

måste även tillägga att jag köpt en ny fåtölj idag...jag tycker att den är heeeelt fantastisk!!!! 


                             man bläddrar liksom dynan.....till vilken man vill ha!!! :) 

ikväll drar jag igång med träning igen...har stått stilla pga sjukdom o sen en jävla hosta som inte släppt!! 

NU KÖR VI!!!!



                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0