......

idag har jag förmodligen träffat den hemskaste människan i hela mitt liv.....

usch.....

känns skönt att jag förmodligen aldrig måste möta henne igen....

vissa männsikor är bara genomruttna....

känner att jag blir arg bara av att tänka på den där idioten...

så....bortborstad från mina axlar...

nu lägger jag ingen mer energi på att tänka på henne....

jag tänker istället på min nyduschade man som sitter i soffan....  :)


ser fram emot morgondagen då jag får celebert besök....my sweet wifey kommer...
vi tänte äta en mysfrulle på lottas o sen ta oss en tur till kyrkogården.....
hoppas på en stor sol på himlen....


ikväll går även mina tankar till de nyblivna föräldrarna....
mycket kärlek o omtanke till lilla molly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0