tvär nacke o strukna gardiner

stel i nacken... o det blir bara värre o värre...  :(

så nu har jag tryckt en alvedon o en voltaren o virat en tjock gosig halsduk ett par varv runt....

svettas om vart annat då jag även kortat upp gardiner o strykt o hängt dem..

Alicia har en kompis här som skall äta middag med oss...

räklåda står på menyn..  mums... var länge sedan... lyxar till o stoppar även i lite kokta ägg...

imorrn ska jag på bio...

breaking dawn...

ja jag vet, värsta töntet... men jag kan inte låta bli att dras med i denna kärlekshistoria...

pratade med en vän imorse... o hon var så ledsen... och jag kan inget göra för att hjälpa.... det får en att känna sig maktlös... hoppas att hennes mörka tankar försvinner snart o att livet blir lite ljusare...
tycker om henne mycket o vill ju att hon ska få ha det bra...

du vet vem du är!   många kramar till dig prinsessan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0