måndagstrött

snart dax att hämta smulan på skolan...


hon var sjuukt arg på mig imorse då jag tvingade på henne vinterkläder...

"allla andra behövde minsann inte ha"

så vi tog helt enkelt o ringde till en av alla de andra...

ja då for kläderna på utan problem....

det är härligt med barn... eller hur!! ahahahhaha

status altandörr...
fortfarande ingen på plats...men kanske idag..hoppas...

ska bli kul att få hänga lite nya gardiner o pynta lite juligt!!  ooohhh!!


har varit en snabbis på la´stada idag med anna...
hon skulle byta en julstjärna som blev lite liten...

gick inne på rummet o drömde om att ha världens störst plånbok o få shoppa lös riktigt ordentligt!!

guud. vad mycket fina saker dom har där...

men jag höll mig i kragen...

;)


på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0