jag kan låta bli... jag är inte rädd

är just i denna stund sååå sjuukt sugen på någe gott....

jag vill så jävla mycket ha nå gott så jag skulle lätt kunna:

hälla chokladsås på ett digestivekex,
ja rent av spruta in chokladsåsen rätt i mun!!!

eller varför inte kladda ihop chokladbollssmet o inte rulla dem utan bara trycka in det i käften....


sjukt kan man tycka...
o ja, jag är beredd att hålla med...

mitt behov efter sötsaker på kvällarna är fan inte att leka med...
det är jobbigt, både fysiskt o psykiskt..
frustrerande,

just nu försöker jag här skriva av mig suget...o faktum är att det kanske funkar...
att jag på något sätt övertygar mig själv om att JAG ÄR INTE SÅ SUGEN!!!

japp så är det...


MMMMM gud vad sugen jag är på en morot...


(hmmm.... det funkade inte... jag förbjuder mig själv från att inträda köket mer ikväll! )

"jag kan låta bli, jag är inte rädd"  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0