fredag

fredag o ledig....  :)

klockan är halv ett o mysdressen är ett faktum...
hela morgonen har jag suttit o delat funderingar o tankar med min  vän carola... härligt...

vänner är som ett enda stort dränage...alla glada o tråkiga tankar kan man ventilera...
 alla tokiga o galna ideer kan man spåna o dra i...
kramas...

oh vad jag tycker om att kramas...

ska snart hämta fisan på skolan...

hon frågade naturligtvis vad vi skulle göra....kan det va så att hon är lika rastlös som sin mor????

måste man göra nåt hela tiden svarade jag henne...

hon sa.... nej det behöver man inte, men det är mycket roligare då..
så vi får se vad som händer...
spontant får det bli...


undra om man inte ska gå o ta på sig ett ansikte nu.... kanske hinna trycka en lunch innan avhämtning....

jo så får det bli...

ha det gott alles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0