ännu en dag...

vad är det för dag idag då tro??

börjar snart blanda ihop....

tisdag...

just ett vackert lov det här blev...

Igår for jag iallfall iväg en sväng på kvällen.. Sa till min man att nu måste jag få komma ut annars går jag sönder.. gick omkring i pyjamas till klockan var 17... hahahaha  så jag tog på  mig stassen och åkte till min vän Jossan.. vi skrattade tills det gjorde ont i magen...det var så skönt..
så nu har man kanske lite ny energi idag..
tankarna har iallafall snurrat runt gardinbyte.. ;)

messar lite med Carola nu oxå om en prommis i eftermiddag... skulle var gudomligt att få komma ut o röra på sig igen...

pling plong sa det nu...ska genast undersöka saken..

hon skall bort...  :( 

nån annan som har lust att traska en sväng med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0