världens sämsta mamma

trött så att ögonen går i kors...

har precis skjutsat fisen på skolan...hon har elevens val denna veka o tycker att det är fantastiskt skoj!!
hon har en såndär "härlig" period i livet just nu...en sån period dä allt blomstrar o är skönt...eller så inte>!!!

stackars barn, hon har värre humör än min pmsx10...hahaha

igår höll världen på att gå under...jag hade ju använt hennes grädde...  ???
hennes???

hahaha
hon hade planerat att köpa jordgubbar idag(för självklart hade vi inga hemma igår, så jag hade kunnat lista ut vad grädden var till)
o hur kunde jag som mamma inte ens fråga henne om jag fick ta den???

oj oj,,
hur skall denna donna bli som tonåring???

jag lugnade henne med att säga
 men gumman, om vi ändå skall köpa jordgubbar imorrn, så kan vi väl samtidgt köpa lite ny grädde...

ja jo det gick väl bra...men det var inte ok...hon ville inte ens säga godnatt.. hahaha

men efter lite killning så gik det över o vi kramades en lååång stund!! då var jag nominerad till årets mamma igen!!

det är bra att man kan muta domaren!! ;)

idag ska jag bege mig till stan o kika efter några kläer tills på lördag då jag blir gudmor!! :)

o så skall jag hinna med en tripp till mitt andra gudbarn som fyllt år!!

ta hend om er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0