måndagmorron

sitter hos Betty o tar min morronkaffe!!  härligt härligt... :)

idag väntar ett arbetspass 10-20:30... mindre härligt! :/
men imorrn ska jag få vara ledig.
o inte behöver jag städa så mycket då Jensan o alicia hade fixat det igår...damsugit, skurat golv, plockat o grejat! :)

Igår pratade jag med svägerskan i telefonen o hon frågade vad jag önskade mig när jag fyllde år...
kom då på att om jag nu ska önska mig något så är det nog dollar... längtar så jag skäms efter vår tripp till NY..

tjejern ska strutta längs fifth ave, dricka cosmo, shoppa loss o bara vara the fab 4!! 

nej nu är det dax att svepa kaffet o dra iväg..

ha en fantastisk dag alles!!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0