ibland gör det ont

Jag försöker intala mig själv att jag är stark... men när det kommer till vissa saker så är jag inte det har jag märkt...
när en vän vänder ryggen till så svider det i hjärtat.
men vad vet jag vi kanske aldrig var vänner....?


Det finns väl inte så mycket att göra åt saken.
man får försöka se det som att det är den personens förlust...
människan ifråga fattar nog inte hur godhjärtad jag är...
men tyvärr så söker sig frågorna fram....
vad har jag gjort för fel...?


tur att man inte är ensam i världen iallafall...
det finns andra som vill ha min värme,
det finns andra som vill dela mina skratt,
det finns andra som funderar på hur jag mår..
det finns andra som jag kan ge min kärlek..

vi ses


Kommentarer
Postat av: Caroline

De där tankarna har jag också haft... :( Sluta fundera på varför, du kommer förmodligen aldrig att få ett svar ändå. Tankarna tar bara en massa onödig energi ifrån dig som du istället kan lägga på något mycket roligare. Du är en underbar person och alla vi andra vänner som du har älskar dig obegränsat för den du är! Puss gumman

2011-05-06 @ 11:50:03
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är jobbigt med kompisar som försvinner ur ens liv utan att berätta varför.

Men efter ett tag känns det inte lika tungt, man får tillbaka energin som dom har stulit.

Det är din före detta väns förlust!

Kram

2011-05-06 @ 15:53:26
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: janet

jag håller med er till fullo!! :)

gullisar!!

2011-05-06 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0