helgen är förbi o kvar finns bara regn

så har helgen gått...o det innebär att jag är 1 år äldre än förra inlägget..ja åtminstonde om man mäter i siffror..
jag känner mig 10 år äldre om man ska snacka det måttet....gick o la mig svin tidigt igår...mådde piss... ont i huvet o illamående..
känner nu efter 45 minuter i vaket tillstånd att illamåendet försvann i sömnen...men den där förbannade huvudvärken sitter där bak o gnager..  :(

jag försökte förhandla lite med maken igår...

eller ja...jag låg där i sängen o yrade...

"Jag slåår vad om att det regnar imorrn" sa jag...

"eh jaha?" sa jens..

"ja, jag är ju ledig..." ska vi slå vad???"  (jag)

" oki!  jag tror att det blir sol....o lite regn" (jens)

"men va faan, så kan man inte säga.... då kan du ju i nte förlora!!!"  (jag)

"Nej jag vet!  he he "  (jens)

"jo, men kom ingen...du får välja vad du vill att jag ska göra!!"

vet ni vad IDIOTEN svarade...??!!  alltså...

du skall slicka på mina fötter!!!

jag blev upprörd..... man skojar inte om att slicka nåns fötter!!! o vad faan får han ut av det? sjuuka sjuuka människa...hahahaha

så han ändrade sig o sa att om det är sol imorgon så skall jag (janet) sluta röka...

då sa jag...att regnar det så slutar du o snusa....
han vred lite på sig o så var det hela över... bangare där!!

ja ja vi vet ju alla nu med facit i handen vem som drog det längsta strået!! 

Jens hit med dosan!!
your happy days are now over!!  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0