flamingo

så var det torsdag...
vilket betyder

sista lediga dagen inna arbetshelg...
fulla huset med folk som vill gratta mig. för jag fyller år på lördag..  :)

3 smörgåstårtor är nu garnerade o står i kylen...
har lagt fram smöret på bänken så det skall bli mjukt till min creamcheesefrosting ´som skall vara på mina cupcakes... :)

var in o käkade middag med Jossan o delia igår...mys... det är så sällan vi ses..
fick en jättefin flamingo som jag spanat länge på.. ¨


fick sen reda på att min fru betty oxå tänkt köpa den... :) hahaha
den är så fiiin!!  I love it!!
tack igen sötisar..

nu är nog smöret varmt nog för lite vispning...eller vad tror ni?

vi ses senare

Kommentarer
Postat av: piu

Morrn !!! 1000 tack för god saker o sm.tårta det var mumsigt .... Hoppas du fick en fortsatt trevlig dag igår , din mor åkte hem o la sig på soffan o tvär nitade sov som en gris i nästan 3 timmar , skönt. Är väl inte van att arbeta inte ens lite, men det var skönt, kramisar mor o tack !!!

2011-05-20 @ 06:51:17
Postat av: Maja

söt den är=)

2011-05-20 @ 07:09:02
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jossan

Va bra att den blev bra! Nu är det snart sommar, då ska vi grilla o dricka vin o surra skit! Puss

2011-05-20 @ 11:35:03
Postat av: Lauritskristina

Keep up these useful pieces.

2012-01-30 @ 12:48:24
URL: http://lauritskristina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0